Slide Background
فرانام، فراتر از هر نام
فرانام بر این باور است که تولید محصولات با طراحی جدید و مبنی بر منابع اصیل با به کارگیری طرح های بدیع و خلاقانه در تحقق،حفظ و احیای هنرهای سنتی و صنایع دستی تأثیر بسزایی خواهد داشت.
faranam7

طراحی منحصر به فرد

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

بسته بندی متمایز

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

محصولات لوکس

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

ارسال سریع

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

شرکت صنایع دستی فرانام

شرکت صنایع دستی فرانام از سال 1399 فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز نموده است تا با در پیش گرفتن روندی اصولی و تعریف شده و با به کارگیری نیروهای مستعد در چهارچوبی اداری و منظم با هدف قوت دادن به صنایع دستی ارزشمند کشورمان این صنعت را در حد توان از شرایط رکود خارج نموده و آینده درخشانی را برای آن رقم زند.

صنایع دستی فرانام ورود به همه حوزه های صنایع دستی اعم از زری بافی،قلمزنی،قلمکاری،شیشه گری فوتی،چرم،خاتم و... و گردهم آوردن آثار و هنر اقوام مختلف ایران را در دستور کار خود قرار داده تا علاوه بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی نمودی از فرهنگ دستگیری و همدلی را در آثار خود به نمایش درآورد.

کالکشن خانه فرانام

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

 

  • بدون احتساب مالیات
  • محصول منحصر به فرد
  • کیفیت بی نظیر
  • گارانتی 13 ماهه
frame

تضمین کیفیت و اصالت کالا

شرکت صنایع دستی هنر آفرینان فرانام بر خود لازم می‌داند تا همراه و همگام با زمان پیش رفته و از فرصت‌های بدست آمده و تکنولوژی روز در جهت بهینه سازی وضعیت، معنا و ساختارهای هنرهای ملی و بومی خود بهره برداری کند و اصالت آنها را نه در پشت ویترین موزه‌ها و عکس‌های کتاب‌های تاریخ هنر، بلکه در تار و پود زندگی جاری نماید.

13 ماه گارانتی

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

پشتیبانی 24 ساعته

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات 

دانلود کاتالوگ

صنایع دستی هنر آفرینان فرانام بر این باور است که تولید محصولات با طراحی جدید مبنی بر منابع اصیل، بکارگیری طرحهای بدیع و خلاقانه و عدم تولید طرحها و محصولات پرتکرار قبلی که بازار از آنها اشباع شده است، در تحقق حفظ و احیای هنرهای سنتی و صنایع دستی تأثیر به سزایی خواهد داشت.

برای دریافت کاتالوگ جدیدترین محصولات، لینک زیر را کلیک کنید.